dagens

2009-05-11 - 20:04:18 / Mellan himmel o jord
Frukost: 2 dl mellanmjöl med 1 dl start och 6 jordgubbar
Lunch: Fullkornsbröd med skagenröra
Middag: 2 dl mjölk med muisli och 4 jordgubbar
Övrigt: 1 kanelbulle
Vattenintag: 3 dl
Träning: Kort promenad i regnet

Stannade hemma från skolan idag då jag variot yrslig, frusen och världens huvudvärk, samt att pollen
allergin är framme och spökar med o ge mig en massa snuva och rinnande ögon.
Har gjort klart mitt svenska tal, eller det gjorde jag i lördags, försöker träna 1 timma om dagen på det.
Dock aldrig högt då ja inte vill ha andreas som publik haha.
På onsdag är det dags för 10 min svenska C argumenterande tal, usch. Tycker inte om o prata så.
Hoppas jag lyckats fått det till minst 7 min iallafall.. osäker.
Imorn blir de skola så länge jag orkar och sen ska mamma o ja hämta resväska o ja ska prata med min chef.
Som tydligen var missnöjd med mig =( tror de är stress där med från deras sida att ja ska byta jobb o dom måste hitta en ny, aldrig klagat på mig förut o nu hade ja tydligen varit kass i SÖndags fast ja gjorde allt ja brukar göra.. skumt.
Men men, stay positiv tills resan så kan ja slappna av och låta allt flöda ut då.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: