Första dagen

2009-05-04 - 13:13:41 / Träning och kost
Drack min inte alls för goda nutrilett imorse, det smakade choklad men konsistensen var tjock och äcklig.
Men den gick ner, tillsammans med en banan och en halv liter vatten.
Lunchen bestod av nutrilett och 2 morötter, äpple och en halvliter vatten. Kissar som en gnu nu när ja dricker så mycket vatten haha. Usch hur ska denna vecka gå, ska träna relativt rätt mycket + att jag får mens i veckan så de är jobbigt.
men allt går med viljan och den finns det gott om :)
Blir talriksmodellen om 1 vecka drygt eller 1,5 vecka. 14 dagar kvar till Egypten och 10 arbeten ska in innan dess.
Massor utav plugg! Men det funkar bra.

Tack till Andreas som finns där för mig i ur o skur, älskar dig trots att du inte tycker ja ska hålla på
med kost fokusering. <3
1 Kommentarer
Malin

Duktig du är! Jag har aldrig provat sådana kurer mer än att jag har druckit naturdiet till mellanmål någon gång då och då. Du klarar det! Hoppas skolan går bra med!

2009-05-04 @ 13:40:22
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: