ny vecka, sista innan värmen!

2009-05-11 - 11:02:25 / Cissi möter världen
Denna vecka går jag över till halvkur, eller jag byter bara ut ett mål om dagen mot nutrilett
tror jag blir bra. Hinner dock inte träna mycket denna vecka då jag har massvis att plugga klart så kan hända att
det blir 2mål med nutrilett och ett vanligt som jag kört denna vecka innan.
Idag är de exakt 7 dagar kvar tills vi åker till Egypten, ska bli ruskigt skönt fast ja har mycket att fixa tills dess.
Väl där nere ska ja fortsätta min jakt på ett smalare liv, finns gym, vattengympa och aerobics och lite annat
så vattengympa i solen om mornarna tror ajg passar mig jätte bra :)
Bor 2,5 km från staden och dit lär man ju gå några gånger så blir lite promenadet.
Vågar nog inte åka taxi där nere haha, det är ju läskigt..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: