-0.3 kg denna vecka.. (det går ju fortfarande neråt)

2009-11-12 - 09:37:59 / Mellan himmel o jord
Nu är det 4 veckor sen jag började med GI, går faktiskt bra fortfarande, även om denna vecka varit lite halvdan
då jag inte haft ork eller lust till mat. Denna vecka blev inte viktnedgången särskilt stor, utan hamnade på
-0,3 tillslut. Eftersom jag kanppt åt mat alls hela måndagen och tisdagen så blev de lite konstigt. Sen har jag inte hittade orkaen denna vecka till att träna heller.
Men de kommer. Min träningspartner är sjuk och nästa vecka drar hon till Thailand och då blir de lite knepigare att komma iväg. Har så jäkla svårt att komma ner o träna själv, tycker bättre om att ut och gå då.
Men men. Nu ska jag göra mig i ordning för dagen för ska till körskolan nu och ytterligare en körlektion.
Weei :)

1 Kommentarer
Anonym

Du måste äta ordentligt om du ska orka träna, det säger sig självt.

2009-11-12 @ 11:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: