Det känns som om det regnar

2009-11-09 - 12:09:47 / Cissi möter världen
Känns som att det regnar, men det gör det inte.
Kanske inuti mig, känns som om jag rasar
Har 1000 svar till inga frågor. Vet inte varför jag känner eller mår som jag gör.
Vet bara att när min kropp stretar imot mig såhär, då är det något som är fel.
Jag är ett frågetecken utan att förstå, vill inte skapa oro i någon.

Har skolan nu, rycker upp mig och försöker, men känner mig lika handfallen.
Mår illa, men fick i mig mat, dricker redbull för att få energi.
Ska hem, sova. Sova. sova.
Imorn ska jag till kuratorn, och just nu är det nog det jag behöver mest.
Reda ut oredan i mitt huvud, varför jag reagerar och känner som jag gör.
Stress? Utbrändhet? Sorg? Tillit? Oro? Skam? Smärta? Nervositet? Skuld?
Vet varken ut eller in.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: