Helgen

2009-11-01 - 11:02:07 / Cissi möter världen
Helgen har varit riktigt skön faktiskt, dock väldigt lite vila.
I fredags pluggade jag nästan hela dagen, sen åkte jag till mamma och där blev det mat och sällskap
och riktigt mysigt. Lyckades hålla min GI, dock blev det lite hemma gjort potatismos så inte fullt ut.
Igår åkte vi hem till min farmor, första gången vi sågs på 3-4 år. Var nervöst men gick jätte bra och kändes skönt att knyta lite kontakt med den sidan av släkten igen. Träffade även min ena faster och kusin.
När vi kom hem lagade vi tacos, jag åt utan bröd självklart och bara med en massa sallad och lite ost.
Dock åt jag tårta hos farmor för ville inte vara oförskämd och säga nej.
Nu ska jag laga mig en frukost, blir GI smörgås med stekt ägg och skinka.
Sen ska jag städa lite här hemma och sen bär det av till jobbet och jobba kväll. Bävar för nästa vecka, den ser inge rolig ut i min kalender. Usch.
1 Kommentarer
Anonym

testat detta? :P http://www.fitnessguru.se/js-dieten/

2009-11-02 @ 08:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: