If you ever needed me, then it wouldnt be a problem

2009-11-05 - 13:59:00 / Cissi möter världen
Jag plockade aldrig upp telefonen och ringde, jag kom ärligt talat knappt upp i sängen.
Kom iväg och tränade 2 timmar på gymmet (det enda jag känner som ger mig något)
Sen kom jag hem sov, skulle göra ett körkortsprov om man nu kan kalla det för de, men jag
kom aldrig utanför dörren. Jag var för trött. Lagade fisken dock, och åt den på en macka. Ingen sallad.
Idag åt jag en macka med ägg på. Är törtstig nu så ska väl resa min feta umpa till köket och dricka vatten.

Har precis bäddat rent i sängen, tvättat och lagt in tvätten. Ska väl damsuga och baka och laga mat och handla oxå får väl se hur långt jag kommer. Imorn jag jag körlektion för första gången på extremt länge, lite nervös är jag nog allt. Men någon gång måste jag väl rycka upp mig och ta körkortet oxå.

Imorn ska jag supa mig full, har klassfest på tellus, typ. Eller after work heter det visst. Kul ska jag ha!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: