Snart så!

2009-11-24 - 08:05:52 / Cissi möter världen
Idag blir det skolan, har förflyyningsteknik och efter det ska ja till badhuset med mamma och min brorsdotter, ska bli riktigt skönt! Känner mig jätte stel i musklerna efter jobbet i helgen och igår han jag inte dra ut och gå
för kom in i ett bra flow i mitt pluggande så ville inte avbryta det.
Men ikväll blir det en promenad har vi sagt! =)

Kör på förfullt med körkortet just nu, känns som om det blir lättare hela tiden. Har dock en del teorie kvar men försöker läsa det så mycket jag hinner mellan allt skol läsande. Tippar på att körkortet är i min hand till februari om det hela går vägen :) Och det där med bil blir nog inget problem då sambon ska ändra lokaler med jobbet så
kan ja antingen köra honom med bilen dit eller så tar ja bilen själv. Hoppas ja hinner ta körkortet innan v.8 då jag går ut på praktik, skulle vara super skönt.

Nu måste jag göra mig i ordning, ätit en slarvig frukost idag så får bli en hel del frukt på förmiddagen känner jag.
Åt bara ett halvt Gi bröd med skinka och 1 cvitamin brustablett, ingen höjdar frukost. Men inte usgen på vare sig ägg eller någon annan renare form av protein. Man måste ju variera sig.
4 Kommentarer
MoMo

OJ! Blir mycke friare m körkort, kan åka vart man vill. min son fick sitt, för han inte rökte! Får du ditt av liknande skäl! Sköt om dig! Verkar som du mår bra!!

2009-11-24 @ 22:54:24
Cissi

Momo: Betalar mesta dels körkortet själv av mina pengar jag sparat. Fick ett startpaket av min pappa med teori och lite körlektioner, men resten betalar jag själv :)

2009-11-25 @ 10:46:18
URL: http://juhliiin.blogg.se/
MoMo

Låter Jättebra!! Tur du har snäll pappa! Hoppas du har möjlighet att övningsköra med någon privat! Jag gjorde det med min son. Hab fick 'nöta' in det han lärt sig på körskolan, klarade körkortet, med mycket få körlektioner. Sköt om DIG!

2009-11-25 @ 16:23:50
MoMo

Duktigt! Lycka till m Körkortet!!

2009-11-26 @ 05:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: