tror jag fått feber,

2009-11-30 - 16:57:43 / Cissi möter världen
Jag fryser, är jätte trött trots att jag sovit som en gud i natt och att jag gick upp vid 10.
Borde inte vara trött, har sovit i två timmar nu i väntan på att cykla till jobbet i detta regn.
Det är 1 december imorn och vi har fortfarande 8+ här.. Det är lite speciellt måste jag säga.
Blir nog en grön jul i år.
Så länge det blir en jul är jag glad, för älskar julen. Människor överallt, tända ljus, mys mys pys med alla tomtar och sen bara få vara bredvid alla man älskar. Jo julen är en högtid som passar mig.

Detta är alldelles lagom, när det fryser till is på havet och snön lägger sig och solen skiner
Mera mys än så här det finns nog inte.
Älskar denna bild för kom ihåg hur kallt det var ute på femöre denna dagen, även fast solen värmde lite.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: