1 steg framåt

2009-10-06 - 18:21:45 / Orden från mig
Kom äntligen iväg och tränade idag, blev 1 timma på gymmet ungefär, dock bara 25 minuters konditions träning men det är ett litet steg i rätt riktning. Till lunch åt jag tonfisk, morötter och en knäckemacka tsm med 1 glas vatten.
Och istället för gainomax efter träningen blev det 1 äpple, titta jag kanske kan vara duktig =)
Har dock inte läst förtvivlat mycket under dagen idag, har läst klart första boken på svenska och sen har jag börjat lite smått i den engelska och den känns sisådär.

Nu har jag precis ätit en god middag, blev fiskbullar, sallad och lite potatismos, mums.
Sambon åt äckliga kroppkakor som jag inte är jätte förtjust i direkt. baah.
Nu ska jag nog sätta mig o döda tid framför datan, imorn blir de fika med Emmsan =)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: