Är det lättare att falla med ena foten utanför?

2009-10-13 - 23:51:55 / Träning och kost
Vem vill du spela när du lagt alla kort?
Vem vill du leva när tiden gått för fort?
Vad ska jag skrika för att bli hörd?
/Melissa Horn

Jag gillar hur alla är glada, hur alla ler, hur det lyser av självförtroende hos alla. Jag älskar att alla älskar livet, jag älskar att alla älskar någon eller att alla älskar sig själva. Jag älskar inte att jag inte blir den jag vill vara.
Jag vill vara mig själv i någon annans kropp, jag vill leva mitt liv och med mina människor jag älskar. Men i en annan kropp. Är detta bristen på självförtroende? Är detta bristen på uppvakting? Är detta bristen på kroppslig kärlek som liten? är detta bristen på egen tillförlit? Är detta bristen på utanförskap?
Nej det är ingen jävla brist, jag är fucked i mitt tanke sätt. Vill se ut som en som inte finns, vill uppnå medias perfekta ideal och killars förväntingar. Varför? Inte det att jag behöver det, har min man och vill aldrig byta ut honom, har mitt liv och mina nära och kära och allt det underbara. Men vill ändå uppnå något mer, lite mera.
Here goes nothing again, just some words from my head...









Ska jag falla då ska jag falla fritt
2 Kommentarer
t

Jag vet att det inte spelar någon roll hur många gånger man får höra "du är fin som du är", så jag tänker inte säga det... men du, ta hand om dig själv.

2009-10-14 @ 00:31:36
Sara

Jag är precis likadan. Jag tycks aldrig bli nöjd med mig själv. Kan alltid gå ner 2 kilo, kan alltid bli bättre än vad jag är. Man blir aldrig nöjd och det är ju sjukt egentligen.



sv: Grey's anatomy är fan mitt liv :D

Tänkte jag skulle göra det lite höstigare i dessa tider lixom ^^ dock är det en kompis som gjort bloggen, jag fattar inget av sådant :P

2009-10-14 @ 00:49:16
URL: http://sawra90.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: