En bättre dag

2009-10-09 - 07:58:16 / Cissi möter världen
Idag hoppas jag på en bra dag, en bättre dag väder mässigt än igår och en lugn dag.
Har ont i huvudet efter att jag sovit som en stock inatt, tror jag såg kudden och somnade vid halv 12 och gick upp tjugo i 8 så har sovit som bara den. Riktigt skönt!
Fu gick otroligt bra igår, skulle hugga ved, tälja och såga och göra upp eld i spöregn, samt lite värmefys i form av springa runt och sitta i 90graders vinkel och massa annat. Det var inte så jobbigt faktiskt, förutom att mina regn brallor inte var tillräckligt hårt fästa vilket gjorde att jag höll på att tappa dom. men men.
Hade börjar hur många nya som helst, så även om jag inte vart där på länge så gick det bra!

Idag är det en till föreläsning, kommer inte ihpåg vad den handlade om men det blir säkert bättre.
Sen slutar vi 12 för lunch men då ska våran grupp jobba vidare med ett PM på 1000ord som gruppen ska skriva. Men men. Sen ska jag åka hem, borra ner mig i soffan med en kopp te!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: