Hos mamma

2009-10-30 - 14:34:08 / Cissi möter världen
Sitter hemma hos mamma, eller ja jag bakar Ostkaka och har ätit lunch
Väntar in Jenny, emilia, gabriel, jimmy, ida och min andreas. Så ska vi alla äta middag här
och så. Massa gott och mys. Mamma har gjort en smarrig fisk till mig och de andra samt korv i ugn och köttbullar.
Alla har så mycket olika tycken och smak så fick bli lite variation till allt. Mumsigt iallafall.
Imorn fyller min farmor 81 år, funderar på och ringa henne och säga grattis och sen åka ut dit
om Andreas känner för det. Har inte vart där på flera år och vet faktiskt inte ens hur hon mår eller om hon lever. Lite dumt att inte vara med min farmor när hon är så gammal som hon är.
Annars i helgen är det planerat sovmorgon och lugn och ro, ska plugga och läsa lite med men annars
bara lugn och ro.

Nu ska ja slappa i soffan en stund. Händer hos er i helgen?
1 Kommentarer
Elin Markusson

Ja ibland kan det bli olika mat man lagar. :)



Tackar så mycket. :)

Går fort att göra med, om man vill bjuda på nåt gott.

2009-10-30 @ 23:03:15
URL: http://metrobloggen.se/tusenideer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: