Klockan var visst 09.00

2009-10-06 - 09:20:10 / Mellan himmel o jord
Vaknade på morgonen av ett "Va fan!" haha. Älsklingen försov sig en timma till jobbet då han glömt att ställa klockan igår, jag skulle inte upp förän 9 och plugga så jag låg tryggt kvar i sängen.
Ush vad jobbigt det är att vakna sådär när man har försovit sig, speciellt om man har något viktigt att göra eller har någon plan. Man blir alltid stressad genom hela dagen sen, eller iallafall jag blir stressad. Känns som om man ständigt tittar på klockan för att se om man är i tid. Det är lite jobbigt.

Idag blir det för min del en riktig läs dag, har tre böcker att läsa idag och en bok ska jag läsa på torsdag. Ska även försöka finula ut hur jag ska skriva min lilla berättelse. Som uppgiften beskriver:
  • Utifrån dina personliga erfarenheter av vårdande ska du berätta om situationer då de olika kunskapsformerna har visat sig.
  • Tag med din skrivna berättelse till seminarium 1 som underlag för diskussion.
Ganska intressant men jag måste läsa kurslitteraturen och gå på föreläsningen först så jag vet exakt vad det är för typ av kunskapsformer osv.
Mrn först ska jag göra i ordning lite havregrynsgröt och sen läsa lite, sen sticker jag nog ner till gymmet eller simhallen en stund och simmar. Det är planen iallafall!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: