Precis som alla andra

2009-10-07 - 10:50:04 / Cissi möter världen
Japp var på lager 157 i Lördags och införskaffade mig ett par skinn imitations leggins, kostade bara 60kr så var totalt värt det. Dessutom rätt bekväma och ser otroligt porrigt ut med rätt outfit, dock går jag nu runt i en svart halv slapp klänning så vi skiter i det porriga idag :P haha
Skorna från Nelly som jag visade i tidigare inlägg kommer förövrigt skickas tillbaka då siezen inte var den bästa. Svårt med att skicka efter skor, man vet aldrig vilket bra/dåligt köp man egentligen gör. baah.
Aja, nu måste jag fortsätta läsa min otroligt intressanta bok "Vårdvetenskap i klinsk praxis" av någon anledning tycker jag hela boken är ytterst bekant och det känns som att det inte är några direkta nyheter i den.
Men men, jag ska bli en lärd kvinna tills jag slutar skolan, så det är bara att fortsätta läsa!
2 Kommentarer
Madde

Du är heeet!

2009-10-07 @ 11:45:28
Sara

Såg dem live i somras, det var awesome :D har väntat på det sen jag var 14 år. Magiskt måste jag säga!



Tandborsten kostade typ 60 spänn tror jag :P hela kalaset gick på 700 ungefär :)

2009-10-07 @ 15:13:13
URL: http://sawra90.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: