- 3kg

2009-09-25 - 19:50:45 / Träning och kost
Har för övrigt gått ner 3kg på de senaste 2 veckorna, vet inte hur eller varför men så var det.
Så det gav mig en sporre tilla tt bli lite hälsosam, har en så länge slarvat idag och i tisdags
annars har jag varit duktig med mitt små ätande och godis. idag blev de choklad och i tisdags.
men äter aldrig mer mat en 3 ggr om dagen och jag äter frukt när ja känner sockret slag mot mig.
Har denna vecka inte tränat något för har inte haft tid då jag pluggat som en tok och dessutom haft världens jobbigaste mensvärk. men nu är den över och hela nästa vecka har jag ingen skola. Jobbar på måndag 12-21 men annars är de lugnt =)

Imorn ska jag på barnkalas då Andreas systerdotter fyller år, ska bli mysigt även om Andreas inte är hemma i helgen, han har övning tråkigt nog.. men vi ska mysa till det ordentligt på Söndag och sen nästa helg så ska vi ha myspys och det gillar jag<3
Har för övrigt hittat mina dröm skor, någon dag när jag har mycket pengar. Ett par skor från Michael Kors. =)

Tajines SEK 1899, Kors by Michael Kors - NELLY.COM
2 Kommentarer
Sara

Åh, själv har jag gått upp typ 5 kilo sedan jag flyttade till Nyköping :P Det suger!! Haha. Har väl blivit lat.



Du vet inget bra ställe man kan springa på i Nyköping? :)

2009-09-25 @ 19:59:05
URL: http://sawra90.blogspot.com
Sara

Okeej, låter precis bra för mig! Hatar att träna på gym eller springa omkring i stan där folk kan se mig :P älskar att springa i skogen. så det ska jag checka, tack för tipset :D

2009-09-25 @ 20:43:35
URL: http://sawra90.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: