Det gick bra! Och kommer gå ännu bättre!

2009-09-16 - 13:26:59 / Mellan himmel o jord
Vattengympan gick riktigt bra, var till och med jobbigt ibland det trodde jag inte.
Sprang/power walkade ca 15 min innan och cyklade 8 min (tröttnade, så tråkigt)
Sen blev det 45 minuter vattengympa och sen cyklade jag upp för alla backar hem igen.
Känns som en bra dag! Beställde nya böcker idag till nästa kurs, så hoppas dom kommer i tid.
mina andra böcker kom idag men kan inte hämta dom, så vet ju vad jag gör från och med imorn när jag hämtat dom, jag kommer läsa, läsa,läsa,läsa.. Har 5 böcker att läsa till måndag nästa vecka när gruppuppgiften ska börjas på. Och då vill ja ha samma kunskap som alla andra självklart så man kan bidra och göra en bra insats i gruppen.

Lägger upp en bild på en god rätt jag gjorde i helgen, fläskkotlett med potatis och stektagrönsaker. Onyttigt eftersom det är stekt men var riktigt gott. Vitlök på allt :)

Mums
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: