Föreläsning i E-tuna

2009-09-03 - 07:02:32 / Cissi möter världen
Jahopp, ännu en underbar morgon!
Hinner inte skriva så mycket, ska ner till bilen och en kompis och köra till Eskilstuna.
Vet inte vad föreläsningen ens handlar om och känner jag mig själv rätt lär jag somna.
3 timmar att sitta still, lyssna, ta till sig, komma ihåg. Njaa..
Har fortfarande inte hittat sista boken o de stör mig.
men men, ja keep on letar, ska höra med tjejerna och se om dom hittat den o om dom läst klart den så man kanske kan låna den.
Men men måste röra på mig nu!
Hoppas ni får en fin dag så hörs vi senare eller ikväll.
1 Kommentarer
Malin

Nä, tre timmar föreläsning är ingen höjdare. Hoppas du klarar dig från att somna :) Jag har min ikväll istället.

2009-09-03 @ 08:26:21
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: