Har man inga förhoppningar kan man aldrig bli besviken

2009-09-14 - 07:54:24 / Cissi möter världen
Har precis ätit frukost, ska göra mig i ordning. Är omotiverad, opeppad och blev på lite mindre bra humör. Roligt att läsa om va? Neej inte direkt. Läsa om att någon annan mår dåligt är aldrig kul. Så ska försöka vända mitt humör till nästa gång jag skriver. Började med att min mobil ringde vid 06.52 (mitt alarm stod på halv 8) det var jobbet som underade om jag kunde hoppa in och börja om 8 min.. Hade gärna velat men som en bra lagkamrat i mitt grupparbete tackade jag nej. Alla ni som känner mig lite mer vet att jag egentligen hatar grupparbeten hur bra gruppen än är. Tycker det är pointless iallafall när man ska skriva saker ihop. Disskutera är perfekt men inte skriftliga övningar.. Usch och fy och blä.

Hoppas mitt csn kommer idag för annars kommer jag halshugga någon!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: