Hustittande

2009-09-23 - 18:32:10 / Cissi möter världen
Jag och Andreas tittade på skoj på hus idag på femöre, riktigt fina hus. =)
Inte för att vi ska flytta in i hus nu men vi gjorde det mest på skoj för att se läget och hur de såg ut inuti.
Men det hela fick ju en att börja drömma iallafall det är ju en sak som är säker.
Villa, barn, Saab (den äger vi dock redan), hund (katten våran är bättre) hihi
Älskar just nu framtiden för den skrämmer mig inte längre, jag bor i mitt lyckliga framtidsmoln med min karriär som ambulansjukvårdare och med en man o min katt. Älskar framitden

whatcha say, that you only meant well?
well of course you did
whatcha say, that it's all for the best?
of course it is
whatcha say?
that it's just what we need
you decided this
whatcha say?
what did she say?
/Hide and seak

Sitter och pluggar lite på min inlämningsuppgit, känns faktiskt rätt bra med den trots att den är rätt knepig att förstå, men slipper ju för första gången i en uppgift att analysera på ett papper och det gillar jag =)
Ska skriva om lärande och grupprocesser så ska nog lyckas med det =)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: