I need your love to hold me up, when it’s all to much to bear

2009-09-06 - 22:44:09 / Orden från mig

Du säger jag är vacker, att du gillar min leverfläck på min nästipp
Du säger att mina ögon är fina, det mörkt blåa.
Håller dina armar runt om mig och säger att du älskar mig precis som jag är
Du säger att du gillar mitt sett att le, mina läppar när vi kysser varandra.
Jag ser mig inte såhär, jag ser inte att min leverfläck passar in,
eller att mitt leende får någon att må bra.
Jag ser inte att min kropp är snygg, inte att den är vacker. Inte idag.
Vissa dagar ser jag allt, men inte idag.

Önskar att jag kunde se mig själv genom dina ögon

Idag är jag inte den vackraste, inte den gladaste.
Men jag älskar dig för att du får mig att inse att jag är tillhör dig<3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: