Jag ska bli SOLDAT

2009-09-26 - 02:53:02 / Cissi möter världen
nu är jag hemma efter en kväll på krogen, hade nog kul. tråkigt folk ute, men tror jag hade kul.
Nu ska jag sova, ska på barnkalas imorn med andreas familj och släkt, utan andreas. shit lite nervöst.
men gillar dom som sjutton så kommer gå bra.

Jag vill bli MILITÄR, jag vill bli SOLDAT, jag vill bli STARK, jag vill bli SNABB, jag vill oxå ha GRÖNA KLÄDER
nu gäller det, jag ska LYCKAS, jag ska bli det jag vill BLI. Jag ska bli LÖJTNANT!
så är det bara. Jag ska bli SJUKSKÖTERSKA oxå, men först vill jag bli allt annat i minna drömmar.
Jag ska bli STOR, jag ska bli VUXEN, jag ska ÄLSKAS, jag ska HATAS, jag ska SE, jag ska VÅGA. Jag ska blit ALLT.

Du är min dröm Andreas, min verklighet, mitt och vårat liv. Älskar dig hjärtat<3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: