Let the black crows fly

2009-09-03 - 21:45:48 / När hjärtat lyssnar<3
Föreläsningen var faktiskt inte farlig alls, den var riktigt intressant och spännande.
Trots hans förvirring och vår sena ankomst. haha.
Handlade om yrkeskunskap och olika typer av kompentenser, intressant som sjutton
och tror till och med en av mina 2 frågeställningar kommer handla om just detta.
Tror den andra kommer handla om boken tredje Ögat som jag läste klart igår.
Kommer mer och mer in i min linje och tror det mesta dels beror på alla söta tjejer jag går med.
Dem peppar mig till att fortsätta och det är grymt bra!

Sitter nu och lyssnar lite på Christian Kjellvanders, Poppies and Peonies,
det är lite höst depp och sommar kvälls känsla efter för många glas vin. Haha

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: