Nackspärr

2009-09-02 - 12:02:00 / Mellan himmel o jord
Vaknade redan vid kvart över 7 imorse när min sambo gick upp och gjorde sig i ordning,
kände lite smått hur min nacke gjorde ont men tänkte att ja bara behövde sova lite till.
Somnade om och vaknade runt halv 10 av att min nacke skriker i smärta. Nackspärr.. Gud vad skönt.
Idag är jag ledig från skolan, har läst ungfär 100 sidor i min första bok. Har 3 böcker kvar att läsa till
tisdagens seminarium. Skön start bah, läs de här 4 böckerna till nästa vecka. och de är 3 hela böcker och i ena boken bara ett avsnitt. men ändå sisådär 200 sidor i varje bok. Jag som heller inte är ett direkt fan av att läsa.
men men. Tog tjuren vid hornen och har läst hela morgonen. Kände att jag behövde en paus nu så pratade med Annie och sen vidare till datan. Blir en sen lunch idag och sen blir de fortsatt läsning till klockan 5 idag. Borde hinna klart första boken och hinna några sidor i nästa bok. har ångest över att ja inte hittat 4 sista boken någonstans.
Vet tamefan inte vart ja ska leta men än över hela internet och bibliotek.
Eeeh kanske kan skita i att läsa första boken, går det tror ni? haha njaaa..
2 Kommentarer
Anonym

tungt att läsa om det inte känns kul :(

2009-09-02 @ 15:05:15
Cissi

Mjo lite tungt är det, njuter inte direkt...

2009-09-02 @ 17:37:54
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: