Somnade försent

2009-09-17 - 08:02:53 / Cissi möter världen
Mjoo, jag har gjort det igen. Gick och la mig vid 1 men somnade inte förän betydligt senare..
Usch så lite trött är jag idag. Men jag fattar inte älsklingen ligger bredvid mig och svettas om natten medan jag tog på mig strumpor och filt för att jag fryser. Har varit mega frusen nu flera dar och förstår inte varför.
Det är jätte jobbigt för jag somnar nämnligen inte om jag inte blir varm igen.

Idag kom efterlängtade Csn så ska nu på morgonen innan skolan springa iväg till kvantum och hämta ut mina böcker. Ligger efter med 3 böcker i läsningen + att jag har två kvar tills på tisdag. Så har 5 böcker kvar att läsa till tisdag med andra ord. Så imorn blir det läs dag till tusen!

På lördag firar jag och min sambo 1 år så då blir det Flickan som lekte med elden på bio och sen lite gott krubb, det ska bli mys. Funderar faktiskt på att gå och köpa mig en fin klänning att ha på mig, eller iallafall en söt topp. =)
Nej nu måste jag sminka mig och blåsa håret och sen gå iväg till kvantum.
Vad har ni för helgplaner?

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: