Det går bra nu

2010-04-07 - 11:24:11 / Vår
Det går riktigt bra nu, pluggar, tvättar och dricker min morgon shake.
Idag blev det smak av Choklad-mint det var helt okey. Smakar lite som after eight utan socker =)
Idag ska jag plugga klart det sista, få upp min lilla warlock till 70. (wow-tönt)
Och sen ska jag iväg till ica och handla loka och några shakes till Andreas som han ville ha.

Imorn fyller Emma 20 år, så på lördag blir det det party, men jag ska inte dricka massa kalorier utan jag ska dricka mitt vatten :)
1 Kommentarer
Marcela

Ja en riktigt härlig dag faktiskt. :) Varm och skönt ute också. Tom är en vän från gymnasiet, grym kille! :)



Snart fredag också! :)

2010-04-07 @ 14:09:36
URL: http://mdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: