Det snöar!

2010-04-22 - 11:10:16 / Cissi möter världen
Fy fan vad less jag blir på vädret, det snöar och det är den 22 april,
det är helt sjukt.. Jag vill ha sommar nu, tack!

Min mage blir inte bättre, känns som om jag sitter i ett skruvstäd och någon klämmer åt
hårdare.. sen går det över en period och sen kommer det tillbaka..Mår illa och det känns som om alla kläderna sitter
jätte hårt åt fast jag går i mjukisar och luvtröja.. Suck får väl söka till VC imorn när jag har mer tid och se
vad dom säger, antar att det är magkatarr/magsår eller att jag skulle vara laktos.. Men tror mer på magkatarr eftersom det sitter högre upp i magen där jag har ont. + att jag inte behöver springa på toa som de som laktosintoleranta kan få göra.
men men.. Det går och koncentrera sig i perioder och sen får ja vila med värme dyna i perioder.
Jobbar ikväll med mellan 16-21, känns skit tråkigt när ja varken mår bra eller när det tok snöar utan för fönstret..

Såhär känner jag mig just nu, spyfärdig... Dock inte av värmeslag i en Jeep hoppandes på sandynorna..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: