Sitter man på ett kafé i danmark och dri...

2010-08-05 - 14:51:58 /

Sitter man på ett kafé i danmark och dricker chai te. Jag längtar hem, inte till just hemma men till normaliteten. Jag längtar efter min katt men inte efter allt tråkiga vardags skit som är när jag kommer hem. Bädda rent, damsuga, städa, tvätta. Jobba. Jag är less på att jobba. Jag är trött på att leva ett svensson liv.. För ett halv år sen var det allt jag ville ha. Jag ville skaffa familj, hus, bil, hund allt. Just nu vill jag inte ha någon av det jag vill åka omkring, se världen. Antar att jag vill ha hela familje paketet eller ingenting alls. Svart på vitt, antingen eller. Det finns inga mellanting. Inga alls.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: