Jag kan inte leva som jag lär

2010-12-20 - 10:35:03 / Cissi möter världen
Har kommit av mig lite av listan i bloggen,
förmodligen för att jag just nu inte gör mer än att äta, sova, träna och plugga.
Plugga is my only worst friend. Ungefär.
Längtar till den 23 då jag vet att jag har lite "lov" fram till 4 Januari igen.

Sitter och dricker mitt gröna te och har precis ätit ½portion havregryns gröt och 1 kokt ägg.
Lite intressant det där ägget, det innehöll två gulor. Vilket inte är något positivt hos mig eftersom jag inte äter gulan.
Usch torrt och konstig smak och massa kolesterol, det vill man inte ha!

Idag ska jag fortsätta plugga lite till tentan jag har på onsdag, och sen mitt seminarie imorn!

Budade för övrigt hem denna på tradera igår!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: