See ya in the twiligt zone

2010-12-06 - 10:38:08 / Cissi möter världen
Helgen var minst sagt crazy, det där med att inte äta mat och dricka alkohol
resulterar inte bara i en jäkla baksmälla utan oxå i en rejäl fylla.
Våran husinvigning var riktigt rolig och var mycket trevligt folk som kom.
Har mått illa i 3 dar i sträck nu och hoppas att min mens ska vara slut, för tror att den är boven denna gång.
Känner mig fortfarande rätt bakis måste jag säga men dricker mängder av vatten så ska det nog gå bra.
Ska ge mig ut och jogga och power walka när jag skrivit klart här och se om friskluft kan få mig att må bättre.

Angående listan jag började på ligger jag nu efter några dagar..
Dag 5 – Vad är kärlek
Dag 6 – Min dag
dessa två ligger lite på bakhåll, det är dag 6 på listan idag så kommer göra en special och skriva om båda idag.
Kärlek får bli efter lunch och min dag får bli ikväll!


Ha det sålänge!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: