I can't destroy what isnt there

2010-12-17 - 16:14:06 / Just don't
Vad håller jag på med?
Jag är så sjuk förbannanad på mig själv.
Jag failade tentan i läkemedelsberäkning.
Mitt humör går upp och ner och allt känns som om det går upp och ner.
Ikväll blir det glögg, baka knäck och göra lailas Rocky roads
kanske kan få upp mitt förvirrade humör något, eller kanske jag hittar mitt humör då.

FanshelvetesjävlaskitpissFAN så känner jag för mig och skolan just nu.
var bara tvungen att visa det för nån.....
1 Kommentarer
Staffan

Det ordnar sig... Läkemedelsberäkningarna kommer sitta som en smäck nästa gång... Du kommer bli en kalas-sköterska, och jag kommer känna mig helt lugn när jag blir gammal om jag råkar hamna på din avdelning ;)

2010-12-31 @ 03:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: