When you smile, the whole world starts to dance for a while

2010-12-10 - 19:33:34 / Allmänt
Ikväll är det Idol final, har bara slö tittat denna omgången men fastnade för den där Jay väldigt lätt, han var naturlig och körde sitt race utan att bli komerciell. Jag tror och hoppas han vinner.
Han ska köra higher med Creed. Får nästan ångest av tanken...
Älskar låten, älskar den. Men saknar min bror.
Var längesen jag tänkte på det nu, på allt som hände. Tanken snurar tillbaka och plötsligt kommer tanken upp igen, shit han är död. Min bror är verkligen död.

Det är en sådan surrealistisk tanke, en flykt, en kamp. Jag rymmer bort ifrån tanken.
Inga tankar kan skada mig idag, men skadan är redan skedd.
Han dog.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: