Dåligt med uppdateringar

2010-02-28 - 11:37:49 / Cissi möter världen
Har haft min första vecka på praktiken nu och trivs hur bra som helst,
lite knepigt ibland men det ska det vara, annars så vore ja ju färdig utbildad om ja inte tycker allt är svårt.
Får lära mig massa nya saker, men känns bra och känns som om jag kommer närmare mitt slut mål.

I helgen har jag varit ledig, vilket var välbehövligt med sovmorgon och ta det lugnt, idag har jag bara storstädat och igår tvättade vi. Så känns jätte bra.
På måndag går jag mitt första nattskift och på onsdag, torsdag har jag seminarium för att sen jobba hela helgen.
Men det kommer nog gå bra!
2 Kommentarer
Anonym

det gick inte kommentera ditt översta inlägg!

På din senaste bild så ser du ju smal ut så jag förstår inte riktigt varför du tycker att du är tjock?

Och varför ska ni flytta när du redan ligger under sådan press med skola,jobb och allt annat?

Ta hand om dig!

2010-03-01 @ 08:37:41
Cissi

Är nog mer att jag känner mig tjock, och att jag tycker att vågen pekar för mkt uppåt. Ser kanske inte stor ut på bilder men känner mig det. Och som någon annan skrev så använder jag inte photoshop, vet inte ens hur man gör med ett sånt program. Tar väl bilder i bra vinklar helt enkelt.

Vi flyttar bara till lägenheten bredvid, den är större och bättre ytor :)Tack detsamma!

2010-03-01 @ 11:26:21
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: