Förvirrad och i ett allmänpåverkat sinnesstillstånd

2010-02-13 - 17:58:46 / Cissi möter världen
Klarade inte min anatomi och fysiologi tenta, vet inte vad jag ska göra nu..
Är två tentor efter och nya tentor på G som jag inte har motivation till.
Har faktiskt inte motivation till något alls just nu. Eller jo till och träna, äta bra och jobba
Där är min motivation just nu. Borde man inte göra dom sakerna då?
Nej så kan jag inte tänka.. Sitter hur som helst i klistret, står utan betyg i 2 kurser vilket betyder att jag måste klara dom för att få csn och annars är jag körd på mer än 2 sätt..
Har fått för många praktik timmar så vet inte hur jag ska lösa det.. Nej en allmän skit dag!
4 Kommentarer
Anonym

kanske inte så konstigt att du presterar dåligt när du lever på 800 cal per dag..

2010-02-14 @ 00:17:46
Anonym

Du har ju anorexia om du bara äter 800cal/dag och äter man inte ordentligt så kan man inte prestera ordentligt heller!

2010-02-14 @ 12:00:01
Cissi

Look again smart ass (ursäkta men, 1 äter så mkt jag vill äta.. 2. har inte anorexi direkt.. är fet som ett hus enligt mig...)

2010-02-14 @ 18:08:39
URL: http://juhliiin.blogg.se/
MoMo

Cissi Din sista kommentar.. Är detsamma som de erkänner anorexia

2010-02-15 @ 10:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: