Gårdagens

2010-02-12 - 10:01:22 / Cissi möter världen
Japp, försöker inliva en gammal sak i bloggen, eller ja som jag gjorde förut, skriva upp vad jag äter osv.
Igår blev det dock alldelles för mkt mat, men men..

Frukost: 2 dl yoghurt
Lunch: 1 dl past, 1 dl tonfiskröra, 3-4dl sallad
Middag: Kyckling i ugn (ca 2dl) med 2dl ris

Rörde inte på mig alls igår, eller ja storstädade lägenheten, så lite rörelse men annars pluggade jag för fullt igår.
Idag blir det fortsätta plugga, iväg till gymmet, till sambons syster och fira ett av barnen och sen ska jag och Andreas ut och power walka lite och sen hem igen. Så idag blir det bättre på motions delen =)
Vet inte om jag sa det att jag hade gått ner 4kg på 1 månad nu, så känns långsiktigt, långsamt och bra.
Har även minskat 3 cm i midjan och 5 cm kring höfterna så känns helt okey =)
4 Kommentarer
Malin

Vadå, alldeles för mycket mat? Det där var ju en bra dag! :)

2010-02-12 @ 10:28:51
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Anonym

rätt puckat att svälta sig själv.

2010-02-12 @ 14:38:15
Cissi

haha, åt igår för ca 800kcal det är långt ifrån självsvält...

2010-02-12 @ 17:17:19
URL: http://juhliiin.blogg.se/
Marcela

svar: Tack så jättemycket! Jaa det är bara att säga ett datum, inte mellan 20 feb-13 mars bara då är jag utomlands. Men efter det går det bra och tro mig, Lisa är nybörjare framför kameran också. Vi har bara kul och det är det som gör bilderna snygga. Kan sminka dig och så också om du vill!

2010-02-12 @ 19:39:45
URL: http://mdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: