Inspiration

2010-02-16 - 12:36:39 / Lite jaa
Blev inspirerad hos ett inlägg av smala Jessie..
Lite olika mål och saker jag vill uppnå, finns ingen tidsgräns men för hoppningsvis över en 1 årsperiod :)

Mål med träningen:
- Gå minst 30 min varje dag
- all rörelse är bra, försöka hinna 2 pass/vecka
- Springa 5 km på under 30 minuter
- Kunna gå upp för isbergsbacken utan minsta ansträngning

Mål med vikten:
- Låta nedgången ta den tid den tar
- Ingen bestämd målvikt
- Komma i mina gamla jeans och en skjorta jag saknar

Mål med maten:
- Äta bara när jag är hungrig, och inte småäta
- Byta ut ångest-mat och depp-mat mot posetiva tankar och en promenad
- Kunna äta mat på ett normalt sätt, utan att känna mig äcklad och få ångest och skuldkänslor efteråt.

Mål med skolan:
- Få godkänt på de tentor jag ska göra om
- Satsa 100%
- Ge det en chans

Mål med jobb:
- Försöka jobba 1 pass i veckan på hemtjänsten, samt fixa klart sommar schemat

Mål med privatliv:
- Mysa och prata mer med min sambo, samt umgås mera i veckorna.

Mål med mig själv:
- Ha en sund inställning till kost och träning
- Acceptera att alla är olika, och ingen är perfekt
- Ta hand om mig själv bättre
1 Kommentarer
Jessica

Självklart fick du det :)

Bra mål det där



Peppkram

2010-02-16 @ 12:37:08
URL: http://smalajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: