körlektion - plugga - plugga

2010-02-09 - 08:52:59 / Cissi möter världen
Idag mår jag bättre, ingen feber och magen har lugnat ner sig riktigt sköönt. Så idag blir det fullfart igen med körlektion, plugga, kanske städa och plugga lite mera.
Imorn blir det förmodligen badhuset med Maddebus och simma och kanske sola lite om jag känner för det.

Skrev nyss ett mkt längre inlägg som sen försvann av nån anledning, så hinner inte skriva ett lika långt igen utan får bli ett kortare med en bild på mig (egoist som jag är) från Kreta för 2 sommrar sen. Gillar kontrasten med den blå dörren, mitt solblekta hår och så. Dock fattar ja inte varför jag hade armarna så konstigt, men men jag är ju lite konstig.. haha
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: