Mår bättre!

2010-02-02 - 09:59:05 / Mellan himmel o jord
Behövde nog bara sova igår tror jag, känner mig redan bättre idag
dock sitter huvudvärken och illamåendet kvar men är väl för all sablans stress nu inför alla tentor
Men men, sitter och skriver på min hemtenta som snart är klaar!
Är på fråga 6 av 8 så känns bra iallafall, ska vara inskickad den 17 februari så ligger i god tid nu,
men bara för att min salstenta är den 18 februari så måste jag ha tiden att plugga på den.
Idag ska jag förmodligen träffa Emma en stund på stan, hämta ut min tenta (den failade)
och sen åka hem med darling.
Se om jag hinner träffa denise en stund på kvällen oxå, vet inte alls hur tiden går ihop sig idag för mig haha.
Men men så är det ju alltid.

Imorn bitti är det skola hela dagen mellan 9-16 och på torsdag ska jag jobba mellan 7-15.
Fredag har jag skola igen mellan 9-12 och sen ska ja till min psykolog vid 13 och sen hem och plugga igen.
Jag har så väldigt roligt liv? haha. Lördag jobbar jag förmiddag igen.. Sen är ja ledig söndag!

Egypten 09, slut efter en dag i öknen
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: