Nervositeten sprider sig

2010-02-23 - 13:47:04 / Cissi möter världen
Just nu sprider sig nervositeten i mig likt en våg över en strand
Tänk om det, tänk om det, tänk om..
Ja vad vore man utan alla dessa tänk om, suck...

Imorn är det dags för praktiken, därav mitt nervositets anfall..
Går från 11-23 första dagen så känns som lyckat för att jag kommer vara sjukt trött..
Börjar sen 7-16 på tosdag och samma tid fredag. Har inga problem med tiderna, bara drygt att ja måste åka bussen redan vid kvart över 5 på torsdag och fredag morgon för att vara på den säkra sidan med alla snö som fortsätter att komma ner utanför fönstret.

Idag har jag inte gjort ett skit faktiskt, tagit sovmorgon, spelat lite wow, druckit min shake. Skulle träffa Carro men hon hörde aldrig av sig och svarar inte mig så då får ja vara ensam idag :P
4 Kommentarer
Anonym

Gäller inte arbetstidslagen när man praktiserar? Du har rätt till 8 timmars sömn.

2010-02-23 @ 15:19:18
Cissi

Jo den gäller nog, men det blir nog 8 timmar om ja bodde i närheten. Nu får jag ju åka 40 min med buss till och från praktiken :)

2010-02-24 @ 08:17:13
URL: http://juhliiin.blogg.se/
Anonym

Du måste ha gått ner massor i vikt när du äter så lite?

2010-02-27 @ 11:15:09
Cissi

HAr gått ner ca 5 kg, men har dock inte hållt den strikta kosten över helgen så har väl gått upp 1 kg kanske. Men lite svårt att tacka nej till bortbjuden mat. =)

2010-02-28 @ 15:31:25
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: