svarta skrik av längtan i min röst

2010-02-28 - 15:20:21 / När hjärtat lyssnar<3
Sitter och lyssnar På Karin Ström, aldrig hört talas om varken henne eller hennes musik förut, men vissa låtar är grymt sköna! Gillar mest "hon som älskade dig" och "silent night".





Ibland önskar jag att jag hade mer ork med mitt liv, att jag kunde uppnå mer med mig själv.
Jag är väl ingen fantomen kvinna, jag kan väl inte göra allt fast jag vill.
Vill träna sönder mig själv, sluta äta, bli äckligt smal för att sen ta tag om mig själv.
Bara börja från en annan ände, bara känna något annat.
Bara bli någon annan för en dag, för en minut för en sekund. Bli allt det jag velat, allt det som inte är jag.
Jag vill vara någon annan för att känna att jag vill vara den jag är.



Och ingenting kan få mig att förlåta
Inget kan få mig att stå still
Och det är inte alltid lätt att veta
Men jag vet alltid vad jag vill




Idag är jag äcklad av mitt yttre, förbannad på mitt inre. Rör mig inte idag


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: