Demoner, de dyker bara upp

2010-01-07 - 16:37:05 / Mellan himmel o jord
Vad vill du mig?
Svara då, vad vill du mig?
Orkar inte höra allt ditt jävla tjat
orkar inte höra dina glåpord
Jag pallar inte med era jävla blickar
Vad vill ni mig?
 Vad är det ni vill förstöra för mig?

Dom dyker bara upp ibland, demoner från mitt inre, som plågar mig.
Dömer och kritiserar, ingen runt omkring förstår men jag vet vad dom menar.
Jag ser mina brister och jag vet alla mina fel.
Jag är inte duktig, jag är inte vacker, jag är inte det jag ibland tycker och tror.
Jag vet motsatsen, och demonerna talar så gärna om det för mig.
Igen, Igen, och Igen. De talar sanningen, jag tror dom..
Mitt lilla huvud blir två delat, ena sidan säger att "såhär är det" andra sidan säger "du vet hur det är egentligen"
Jag vet att ja inte är allt det dumma dom säger, men jag vet att det är så jag känner mig.
jag känner mig så jävla världelös just nu, totalt.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: