Snö och snö och mera snö!

2010-01-28 - 12:03:29 / Cissi möter världen
Kom precis in efter 1 timmas skön promenad, blev så peppad när jag såg att jag gått ner 3 kg, så ville ut direkt och gå lite till haha. Sen gick jag och handla och hämtade ut två par byxor jag beställt från hm. Blev ett par sköna linne/bomull capri byxor till sommaren i brunt och ett par svarta leggings med dragkedja till nu och i sommar.
Ska nu sätta tänderna i hemtentan igen och forsätta disskutera vårdhygien och vikten av renlighet.

Ikväll ska jag göra en god köttfärspaj på dinkelpajdeg, så blir en rätt ala Gi.
Mumsigt god är den med sallad till!
1 Kommentarer
therese

Vad duktig du är tjejen! :)

2010-01-31 @ 11:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: