Why did I try?

2010-01-03 - 11:50:25 / Mellan himmel o jord
Till den som undrade om mina nyårlöften så handlar det ingenting om varken vikt eller om skolgången,
i år söker jag mig till realistiskt utan att bygga för stora förhoppningar,
realitet i den mån jag vet att jag lägger ribban på en nivå där jag känner mig trygg och mår bra.
Det vill säga jag lägger inte ribban på -20kg på ett år för att uppnår jag bara -18kg ser jag det som en förlust osv. Därför är det inget om vikt eller om att jag ska ha Mvg i alla ämnen i skolan osv.
Nej nu ska jag vara realistik och uppnå saker och ting.

Idag fyller jag år för övrigt, har bakat saffranskaka, kokostoppar och lite annat smått och gått.
Ska även bjuda på en mandeltårta. Mums!
Fick en jätte fin klocka utav Andreas, så slipper ja gå runt o titta på mobilen hela tiden hehe. Kan behövas =)
2 Kommentarer
Anonym

låter som BRAAA nyårslöften :)

2010-01-03 @ 13:30:04
MoMo

Grattis! Må Gott!

2010-01-03 @ 15:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: