87 dagar kvar till semester

2010-06-30 - 10:52:46 / Cissi möter världen
Idag är det 87dagar kvar till avresa och semester..
Känns rätt så långt med tanke på att jag redan börjar skolan då..
Idag går jag 16-21 men har jobb möte 13.30-15 först.
Är inte tok pepp på att sitta i kommunhuset men är väl rätt bra antar jag.
Sen får jag gå därifrån till frösäng för att jobba lite kväll, hoppas det är någon mer än jag med
delegering så jag slipper kuta upp i övre frösäng oxå. Jobbigt annars.

Nördvarning: Idag öppnar förövrigt Ruby Sanctum i wow, ny raid = nya svårigheter. Eftersom Lich King dör som en fluga är det dags för nya utmaningar..

Suck jag är verkligen en nörd, tur att jag har annat för mig på dagarna oxå så att folk inte tror att ja sitter och spelar alltid jämt, för det gör jag inte. Igår drog vi och badade på femöre efter jobbet, var sjukt skönt och massa vågor, flög som en vante. Sen tittade vi på fotbollen Spanien-Portugal och mitt älskade Portugal åkte ur=(

nehe, fortsätta med tvätten och sen hitta ett par sandler till mina fossingar att jobba i!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: