Det går väl i perioder

2010-06-22 - 06:19:01 / Cissi möter världen
Det går nog i perioder när jag bloggar för att sen inte blogga alls.
Var 4 dagar sedan jag bloggade nu eller kanske fem. Aja.. Nu är det ett nytt inlägg..
Åkte på en dunder förkylning i helgen vilket resulterade i att jag inte kunde jobba,
men gick till jobbet både igår och idag för nu har jag ingen feber, bara fortfarande dunder förkyld som sagt.
är sedan ledig ons-tors-fre men jobbar lör-sön igen..

På midsommarafton ska vi ut till svärmor och fira med lite familj och vänner där, kommer bli guld!
Jag ska baka min hallon och nektarinpaj igen, för den är så mumsig!
Är fortfarande förvånad att det inte regnar trots alla mörka moln som var idag och igår.
Men klagar inte, för jobbigt och vara blöt och jobba. hehe


Förra årets hallon och nektarin paj, nästan helt bortäten dock och lite halvful bild!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: