Duktig

2010-06-24 - 11:21:15 / Mellan himmel o jord
Har nu tvättat, diskat, städat av, lagt fram kycklingen som ska marineras,
skrivit handlingslistan, klippt kattklor, duschat.
Gick upp vid 9 men inte ätit frukost än så tog det nu.
Sen ska jag damsuga innan älsklingen hämtar upp mig och då ska jag börja renovera i i köket i huset.
Har inte berättat mkt om huset och kommer inte göra det än heller. Its a secret!

Imorn är det midsommar och do ska jag nog ha på mig en sommrig svart klänning med korsrygg och knutar på banden, sen tänkte jag locka håret och ha en eldröd rosblomma i håret och sen röda smycken!
Tror det kan bli fint.
Jobbar lördag och söndag så blir lungt med drickat, förmiddag på lördag och eftermiddag på söndag.

Nästan såhär röd var jag efter gårdagen på hjortensbergsbadet med mamma och brorsdotter. Så trots att solen gassar idag med tar jag det lugnt, för brännan måste lägga sig lite.. Smörjde ändå in mig och ändå blir ja såhär röd.. Suck..
Tur att jag blir brun fort iallafall :)
1 Kommentarer
Anonym

vad är hemligheten när du just berättade det? :)

2010-06-24 @ 15:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: