Förbannad

2010-06-28 - 10:54:45 / Just don't
Trött på den här jävla skiten med pengar.
Pengar borde försvinna och vi borde gå tillbaka till bytes handel. Eller något.
Sjukt trött på alla dessa sedlar och speciellt alla jävla mynt.. Hatar mynt i plånboken.

Är på ett riktigt dåligt humör och trots att det är 25grader varmt utanför tänker ja sitta här och inte njuta av att vara ledig.. Nej jag ska damsuga, torka golven och vara allmänt vidrigt sur. RÖR MIG INTE
Måste ju göra allt som ingen annan tar tag i. Suck!

Fan vad jag vill gorma åt världen idag, vill skrika att jag skiter i allt snart. Jag går i ide nu!
Vet inte vad jag är arg på, kanske lite men är bara jävligt sur och tvärig och förbannad idag.
Så kom inte och fjanta er med mig.
1 Kommentarer
Malin

Byteshandel? Nja, kan bli ganska så ineffektivt. Hoppas du mår bättre snart!

2010-06-28 @ 18:03:27
URL: http://svartisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: