Du håller om mig och jag vågar hålla kvar

2010-03-08 - 21:19:13 / Mellan himmel o jord
och jag är aldrig nöjd med något
jag har alltid varit sån
när jag ser mig själv i spegeln vänder jag mig om

/ M.Horn

Har gått 1 mil idag, 7km på morgonen och 3 km på kvällen, drog till gymmet och var där i 40 min, sprang nästan 15 minuter och gick 10, cyklade 6 min för att sen köra armar och bröst muskler sen tröttnade vi och åkte hem.
Är fysiskt trött idag, men är psykiskt lycklig.
Är glad att jag har min sambo, han är underbar. Är glad att jag har vännerna, älskar att musiken kommer stömmande ut ur högtalarna, kan inte leva utan musiken.

Älska med mig ikväll, jag vet att jag förtjänar det.
imorn är de praktik, tjoho!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: