Fan då

2010-03-30 - 17:03:55 / Cissi möter världen
Nu börjar det igen, träna, mat, kost, inte äta, måste äta, kan inte äta, ska äta, mår illa, vill inte äta, behöver äta, vill träna, kan inte träna, behöver träna, orkar inte träna, måste träna, måste röra på mig, måste röra på det feta, det äckliga, måste göra det måste göra något, gör inget alls, gråter, mår illa, sabbar mig själv, sabbar mitt inre, fan då..


Vill att någon skulle kunna hoppa in i min hjärna, se vad jag tänker, se vart det går fel någonstans
vart det inte kopplar.
Vill må bra, psykiskt som fysiskt. Går hos psykolog för att må bättre psykiskt men fysiskt då?
Kommer det på köpet?
Borde nog träffa en dietist eller något, men har inte dom pengarna. Men vill inte förstöra kroppen sådant som jag gör. Ena dagen kan jag äta som en normal person ca 1500kcal, nästa dag äter jag kanske 600kcal, nästa dag kanske jag äter 2000kcal och fel sorts kcal onyttiga saker, till att sen få ångest över all jävla mat och inte äta mkt alls. Går ju an så länge jag är själv, då kan ja skippa hur mkt mat som helst för ingen som egentligen märker.
men när man är själv kan man även super äta utan att nån märker..
Hatar mat, hatar det verkligen..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: