Ibland ser hon igenom mig, ibland är det inte okey

2010-03-12 - 23:43:04 / Orden från mig
Hon har en märklig förmåga, att se igenom hur jag mår
Fråga frågor som gör mig paff, för att sedan redan förstå utan ett svar
En kvinna jag känner lite grand, eller ja rätt mkt men känns som om hon känner mig mer.
Vi har aldrig blivit personliga med varandra, så heller nu.
Men hon ser igenom mig, rakt igenom. Det skrämmer mig.




Jag mår illa, jag äcklas, jag gråter, jag vill inte, vill inte, vill inte.
Tanken och handlingen går inte överens.
Fan vad jag hatar Mat, hatar och föraktar det mer än allt

When they call your name,
will you walk right up
with a smile on your face?
or Will you cower in fear
in your favorite sweater?

I wish you would
come pick me up,
take me out,
fuck me up,
steal my records,
screw all my friends,
they're all full of shit,
with a smile on your face.
and Then do it again...

/ R. Adams
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: